2011. november 28., hétfő

Közeledik a karácsony

Karácsonyi ajándék Tippek:
Mindenki tudja hogy a mai világban már jó néhány családnál szűkös a pénztárca, hát itt van néhány tipp arra hogy te olyan ajándékot tudj adni amit saját kezeddel csinálsz és olcsó. Mindegyik könnyű és megvalósítható:
Kutyás képkeret
  • fa képkeret
  • szalvéta
  • fénykép
  • ragasztó
  • festék
Tetszőleges a minta a lényeg ugyan az, én úgy készítettem hogy a képpel együtt összeragasztottam a lapokat (sajnos csomagolásban nem fotóztam le, de a legközelebbi alkalommal ha csinálok segítség képpen lefotózom nektek ). és óvatosan hogy a fénykép ne legyen festékes legyen díszítettem, ha szalvétát is akartok rá ragasztani mint én vigyázni kell rá hogy mielőtt felragasztjátok az összes szalvéta réteget le kell róla venni és úgy kell felragasztani, az alap szinre festés után. 


Gipsz kép a fa alá

  • gipsz

  • víz

  • gipsz kiöntő forma

  • festék

  • szalvéta

  • ragasztó

  • A technika egyszerű, a kikevert gipszet beleöntjük a keretbe, hajtunk neki akasztót, várunk míg a kép teljesen kiszárad (mert ha nem száradt ki könnyen felázhat a képünk, és el is törhet). Ezek után lefestjük a keretet, tetszés szerint díszítjük, és végül a szalvétát úgy ragasztjuk bele hogy leszedjük róla az összes réteget.


    Jó munkát!!



    2 megjegyzés: